Η Instacart Ενισχύει τη Χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης για Προσωποποιημένες Αγορές
Η Instacart (CART) ενισχύει την εξάρτησή της από την τεχνητή νοημοσύνη για να διευκολύνει τους πελάτες της να κάνουν αγορές σύμφωνα με τις διατροφικές τους ανάγκες και να προσφέρει υγιεινές επιλογές. Η εταιρεία ανακοίνωσε μια νέα δυνατότητα, το Smart Shop, που επιτρέπει στους πελάτες να φιλτράρουν την εμπειρία τους με βάση τις ανάγκες υγείας τους. Αυτή η δυνατότητα περιλαμβάνει ρυθμίσεις για 14 διατροφικές προτιμήσεις, όπως χωρίς γλουτένη, υψηλή πρωτεΐνη, χαμηλούς υδατάνθρακες, οργανικά προϊόντα και προϊόντα χωρίς συντηρητικά. Επιπλέον, υπάρχουν 30 ετικέτες υγείας σε προϊόντα, όπως χωρίς γλουτένη, με χορτονομή, για την καρδιά, με υψηλή ίνα, υψηλή πρωτεΐνη, κετογονικά, χωρίς λακτόζη, ελάχιστα επεξεργασμένα, ελευθέρας βοσκής, χωρίς συντηρητικά, χωρίς τεχνητά χρώματα, χωρίς τεχνητές γεύσεις, μη γενετικά τροποποιημένα, χορτοφαγικά, βίγκαν και άγριας αλιείας.
Προσαρμογή της Εμπειρίας Αγορών για Καλύτερη Υγεία
Στην Instacart, στόχος είναι να μετατρέψουν τη συνηθισμένη εργασία των αγορών τροφίμων σε μια ευχάριστη, προσωποποιημένη εμπειρία που αφαιρεί το βάρος της εύρεσης των κατάλληλων προϊόντων που ταιριάζουν στις προτιμήσεις σας, όπως δήλωσε ο Daniel Danker, επικεφαλής προϊόντων της Instacart. Με την προσαρμογή του ταξιδιού αγορών σας ώστε να ταιριάζει με τους προσωπικούς σας στόχους υγείας ή να καλύπτει τους διατροφικούς σας περιορισμούς, μπορούμε να ξεκλειδώσουμε δυνατότητες που δεν ήταν καν στο τραπέζι πριν. Η χρονική στιγμή συμπίπτει με την αυξημένη χρήση φαρμάκων απώλειας βάρους και την αυξημένη συνείδηση των πελατών για τη διατροφή τους. Τα παντοπωλεία έχουν παρατηρήσει μείωση στις αγορές από χρήστες GLP-1 — έως και 6%, σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη.
Συνεργασίες για Προώθηση Υγιεινών Επιλογών
Η Instacart έχει επίσης συνεργαστεί με την Αμερικανική Ένωση Διαβήτη για να μετατρέψει τις διατροφικές συμβουλές σε εύκολες, αγοραστικές λύσεις μέσω των Inspiration Pages. Είτε διαχειρίζεστε μια χρόνια πάθηση όπως ο διαβήτης είτε απλά θέλετε να κάνετε πιο ενημερωμένες διατροφικές επιλογές, είμαστε εδώ για να κάνουμε τις αγορές τροφίμων πιο απλές και προσωποποιημένες, όπως αναφέρει η Sarah Mastrorocco, αντιπρόεδρος και γενική διευθύντρια της Instacart Health. Η εξάρτηση από την τεχνητή νοημοσύνη στις διαδικτυακές αγορές τροφίμων δεν είναι νέα, αλλά συνεχίζει να αναπτύσσεται ως τάση.
Η Ανάπτυξη της Τεχνητής Νοημοσύνης στις Αγορές Τροφίμων
Πριν από δύο χρόνια, η Kroger (KR) ξεκίνησε μια επιλογή υγιεινού καλαθιού, με ένα σύστημα αξιολόγησης στα καλάθια των πελατών για να τους βοηθήσει να κάνουν πιο υγιεινές επιλογές. Παράλληλα, άλλες εταιρείες έχουν λανσάρει έξυπνα καρότσια για αγορές εντός καταστήματος, βοηθώντας τους πελάτες να ψωνίζουν έξυπνα και πιο υγιεινά. Η ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης στις αγορές τροφίμων δεν είναι απλώς μια τάση, αλλά μια αναγκαιότητα για την κάλυψη των σύγχρονων διατροφικών αναγκών και προτιμήσεων.
Συμπεράσματα και Μελλοντικές Προοπτικές
Συνοψίζοντας, η Instacart επενδύει στην τεχνητή νοημοσύνη για να βελτιώσει την εμπειρία των αγορών τροφίμων, προσφέροντας προσωποποιημένες λύσεις που ανταποκρίνονται στις διατροφικές ανάγκες των πελατών. Με συνεργασίες όπως αυτή με την Αμερικανική Ένωση Διαβήτη και την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών, η εταιρεία στοχεύει να κάνει τις αγορές πιο απλές και υγιεινές. Για όσους ενδιαφέρονται να βελτιώσουν τις διατροφικές τους συνήθειες, η Instacart προσφέρει μια καινοτόμα πλατφόρμα που αξίζει να εξερευνήσετε.