Η νέα λειτουργία της Amazon που εντοπίζει προϊόντα σύμφωνα με τα ενδιαφέροντά σας
Η Amazon έχει εισαγάγει μια καινοτόμα λειτουργία που αξιοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για να σας βοηθήσει να ανακαλύψετε νέα προϊόντα που ταιριάζουν με τα ενδιαφέροντά σας. Η λειτουργία αυτή, με την ονομασία “Ενδιαφέροντα”, λειτουργεί αδιάκοπα για να εντοπίσει προϊόντα που μπορεί να σας ενδιαφέρουν, αναλύοντας τα νέα αποθέματα στο τεράστιο ηλεκτρονικό κατάστημα της Amazon. Είτε είστε λάτρης της φωτογραφίας που αναζητά τον καλύτερο εξοπλισμό, είτε γκολφέρ που θέλει τα τελευταία αξεσουάρ, είτε μουσικόφιλος που ψάχνει νέο merchandise από αγαπημένους καλλιτέχνες, η παρακολούθηση των νέων προϊόντων μπορεί να μοιάζει με ημιαπασχόληση. Η λειτουργία “Ενδιαφέροντα” αλλάζει τον τρόπο που ανακαλύπτετε και αγοράζετε προϊόντα, επιτρέποντάς σας να δημιουργήσετε εξατομικευμένες προτάσεις αγορών με βάση τα ενδιαφέροντά σας, τα όρια τιμών και τις προτιμήσεις σας, χρησιμοποιώντας καθημερινή γλώσσα.
Πώς να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία Ενδιαφέροντα για να ανακαλύψετε προϊόντα
Η λειτουργία “Ενδιαφέροντα” είναι σχεδιασμένη να διευκολύνει την αναζήτηση προϊόντων που σας ενδιαφέρουν. Για να ξεκινήσετε, ανοίξτε την εφαρμογή Amazon Shopping και μεταβείτε στην καρτέλα ‘Εγώ’, όπου θα βρείτε το κουμπί ‘Ενδιαφέροντα’. Δημιουργήστε νέα ενδιαφέροντα εισάγοντας μια λεπτομερή περιγραφή για το τι ψάχνετε, όπως “Καινοτόμα εργαλεία κουζίνας και βιβλία μαγειρικής για να βελτιώσω τις ικανότητές μου στη μαγειρική”. Μπορείτε να δημιουργήσετε πολλαπλές περιγραφές για διαφορετικά ενδιαφέροντα και ανάγκες. Αφού δημιουργήσετε την περιγραφή σας, η λειτουργία θα αποθηκεύσει αυτόματα τις προτιμήσεις σας και θα σας ενημερώνει για νέα προϊόντα που ταιριάζουν με τα ενδιαφέροντά σας.
Πώς λειτουργεί η τεχνητή νοημοσύνη για να εντοπίζει προϊόντα
Η λειτουργία “Ενδιαφέροντα” χρησιμοποιεί μεγάλα γλωσσικά μοντέλα για να μεταφράσει την καθημερινή γλώσσα σε ερωτήματα και χαρακτηριστικά που οι παραδοσιακές μηχανές αναζήτησης μπορούν να επεξεργαστούν και να μετατρέψουν σε προτάσεις προϊόντων. Για παράδειγμα, για την αναζήτηση “προϊόντα περιποίησης δέρματος φιλικά προς το ταξίδι από premium μάρκες”, η λειτουργία χρησιμοποιεί τη γνώση του μοντέλου για να μεταφράσει την έννοια “premium μάρκες” σε συγκεκριμένες μάρκες στην κατηγορία περιποίησης δέρματος. Η λειτουργία εργάζεται αδιάκοπα για να βρει νέα προϊόντα που ταιριάζουν με την περιγραφή σας και σας ειδοποιεί για οποιεσδήποτε σημαντικές ενημερώσεις.
Η συμβολή της τεχνητής νοημοσύνης στη βελτίωση της εμπειρίας αγορών
Η λειτουργία “Ενδιαφέροντα” είναι ένα από τα πολλά εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης που χρησιμοποιεί η Amazon για να κάνει τις αγορές πιο γρήγορες, εύκολες και διασκεδαστικές. Η εταιρεία καινοτομεί σε δυνατότητες γεννητικής τεχνητής νοημοσύνης όπως το Rufus, οι Οδηγοί Αγορών AI και οι επισημάνσεις κριτικών που απλοποιούν την ανακάλυψη και την αξιολόγηση προϊόντων, αυτοματοποιούν την εύρεση νέων προϊόντων και ενισχύουν την εμπιστοσύνη στις αγορές. Η Amazon συνεχίζει να αναζητά τρόπους για να βελτιώσει την εμπειρία αγορών, καθιστώντας την πιο βολική και ευχάριστη για τους πελάτες.
Συμπεράσματα και πρόσκληση για εξερεύνηση νέων δυνατοτήτων
Συνοψίζοντας, η λειτουργία “Ενδιαφέροντα” της Amazon προσφέρει μια πρωτοποριακή προσέγγιση στην ανακάλυψη προϊόντων, επιτρέποντας στους χρήστες να προσαρμόζουν τις αγορές τους με βάση τα προσωπικά τους ενδιαφέροντα και προτιμήσεις. Με τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης, η διαδικασία της αναζήτησης γίνεται πιο αποτελεσματική και διασκεδαστική. Ανυπομονούμε να δείτε πώς αυτή η τεχνολογία μπορεί να αλλάξει τον τρόπο που ψωνίζετε και σας ενθαρρύνουμε να εξερευνήσετε τις δυνατότητες που προσφέρει η λειτουργία “Ενδιαφέροντα”.