Η στρατηγική του Perplexity για το Super Bowl αυξάνει τις λήψεις της εφαρμογής του
Σε αντίθεση με τις OpenAI και Google, η μηχανή αναζήτησης AI, Perplexity, επέλεξε μια διαφορετική προσέγγιση για την προώθηση της εφαρμογής της κατά τη διάρκεια του Super Bowl. Αντί να επενδύσει σε μια ακριβή διαφήμιση, προτίμησε να κάνει μια ανάρτηση στο X (πρώην Twitter), προτρέποντας τους χρήστες να κατεβάσουν την εφαρμογή της και να συμμετάσχουν σε έναν διαγωνισμό με έπαθλο ένα εκατομμύριο δολάρια. Αν και η εφαρμογή δεν έφτασε στην κορυφή του App Store των ΗΠΑ, κατάφερε να αυξήσει τις λήψεις της κατά περίπου 50%, σύμφωνα με τα δεδομένα της Appfigures.
Ο διαγωνισμός του Perplexity και η αύξηση των λήψεων
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Perplexity, Aravind Srinivas, ανακοίνωσε την Παρασκευή ότι οι χρήστες μπορούσαν να συμμετάσχουν στον διαγωνισμό κατεβάζοντας την εφαρμογή και ρωτώντας τουλάχιστον πέντε ερωτήσεις κατά τη διάρκεια του αγώνα. Η εταιρεία θα επέλεγε έναν νικητή για να κερδίσει το μεγάλο έπαθλο. Αυτή η προσέγγιση όχι μόνο αύξησε τις λήψεις αλλά βοήθησε και τους χρήστες να εξοικειωθούν με τη λειτουργία της AI αναζήτησης του Perplexity.
Πώς το Perplexity ενθάρρυνε την αλληλεπίδραση με την εφαρμογή του
Με την απαίτηση να υποβληθούν ερωτήσεις κατά τη διάρκεια του Super Bowl, το Perplexity βοήθησε τους χρήστες να ξεπεράσουν την αρχική καμπύλη εκμάθησης της εφαρμογής. Επιπλέον, η χρονική σύμπτωση με το μεγάλο αθλητικό γεγονός ενίσχυσε την αλληλεπίδραση, καθώς οι χρήστες πιθανότατα θα ήθελαν να αναζητήσουν στατιστικά ή πληροφορίες κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Αύξηση στις λήψεις και την κατάταξη στο App Store
Οι πρώτες εκτιμήσεις δείχνουν ότι οι λήψεις της εφαρμογής έφτασαν τις 45,000 την Κυριακή, από έναν ημερήσιο μέσο όρο 30,000 την προηγούμενη εβδομάδα. Αυτό βοήθησε την εφαρμογή να ανέβει στα Top Charts του App Store των ΗΠΑ, φτάνοντας μέχρι την 6η θέση στην κατηγορία Παραγωγικότητας, πριν πέσει στην 19η και στη συνέχεια να ανέβει ξανά στην 16η. Η συνολική κατάταξη της εφαρμογής αυξήθηκε από την 257η θέση στην 66η, με κορυφή την 49η.
Συγκρίσεις με τις διαφημίσεις των Google και OpenAI
Αν και το Perplexity δεν είχε την ίδια εμβέλεια με τις διαφημίσεις των Google και OpenAI, κατάφερε να επιδείξει καλύτερα τη χρήση της εφαρμογής του. Η Google προσπάθησε να δείξει πώς η AI μπορεί να ενσωματωθεί στη ζωή των καταναλωτών, αλλά η προσέγγισή της δεν βρήκε απήχηση σε πολλούς. Η OpenAI, από την άλλη, επικεντρώθηκε περισσότερο στην τέχνη και τα οπτικά στοιχεία παρά στην πρακτικότητα.
Συμπεράσματα και μελλοντικές προοπτικές
Η στρατηγική του Perplexity απέδειξε ότι μια καλά σχεδιασμένη καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να είναι εξίσου αποτελεσματική με μια ακριβή τηλεοπτική διαφήμιση. Η αύξηση των λήψεων και η βελτίωση της κατάταξης στο App Store δείχνουν ότι η προσέγγιση αυτή μπορεί να αποτελέσει πρότυπο για άλλες εταιρείες που επιθυμούν να προωθήσουν τις εφαρμογές τους με χαμηλότερο κόστος.