Η Amazon διαθέτει περισσότερα από 750.000 ρομπότ που ταξινομούν, ανυψώνουν και μεταφέρουν πακέτα – Δείτε τα σε δράση
Η Amazon Robotics έχει αναπτύξει εννέα ρομποτικά συστήματα στις λειτουργίες της, παρέχοντας στους υπαλλήλους της την κατάλληλη τεχνολογία για να κάνουν την εργάσιμη ημέρα τους πιο ασφαλή. Η Amazon Robotics ιδρύθηκε πριν από περισσότερο από μια δεκαετία, όταν η Amazon απέκτησε την Kiva Systems, με έδρα τη Μασαχουσέτη, το 2012. Από τότε, η Amazon έχει αναπτύξει, παραγάγει και αναπτύξει περισσότερα από 750.000 ρομπότ στο δίκτυο λειτουργιών της. Στόχος της ρομποτικής τεχνολογίας στις λειτουργίες της Amazon είναι απλός: να συνδυάσει τους υπαλλήλους με την κατάλληλη τεχνολογία για να κάνει την εργάσιμη ημέρα τους πιο ασφαλή, ευκολότερη και πιο παραγωγική, ενώ παραδίδει πακέτα στους πελάτες πιο γρήγορα από ποτέ.
Η κλίμακα αυτών των συστημάτων έχει φτάσει σε ένα νέο αποκορύφωμα με την πρόσφατη έναρξη του υπερσύγχρονου κέντρου εκπλήρωσης της Amazon στο Σριβπορτ της Λουιζιάνα, εξοπλισμένο με τις τελευταίες καινοτομίες στη ρομποτική για την υποστήριξη των υπαλλήλων που συσκευάζουν και παραδίδουν παραγγελίες πελατών. Αυτός ο χώρος χρησιμοποιεί οκτώ διαφορετικά ρομποτικά συστήματα που λειτουργούν αρμονικά για να υποστηρίξουν την εκπλήρωση και την παράδοση πακέτων. Επιπλέον, η υποδομή υπολογιστικού νέφους της Amazon Web Services επιτρέπει σε αυτά τα ρομπότ να λειτουργούν αποτελεσματικά αποθηκεύοντας και επεξεργάζοντας πλούσια δεδομένα που παράγονται από αισθητήρες, κάμερες και μηχανικές διεργασίες. Η Amazon σχεδιάζει να κλιμακώσει αυτά τα ρομποτικά συστήματα σε υπάρχουσες εγκαταστάσεις σε όλο το δίκτυο.
Εξελιγμένα ρομποτικά συστήματα για βελτιωμένη παραγωγικότητα
Ο Scott Dresser, αντιπρόεδρος της Amazon Robotics, δήλωσε: “Χρόνια καινοτομίας μας επέτρεψαν να κατασκευάσουμε, να δοκιμάσουμε και να κλιμακώσουμε αυτήν την μοναδική, εξαιρετικά ενσωματωμένη σουίτα ρομποτικών συστημάτων που εργάζονται για να υποστηρίξουν τους υπαλλήλους στην εκπλήρωση παραγγελιών πελατών. Χάρη στις προόδους στην τεχνητή νοημοσύνη, αυτές οι τεχνολογίες ενσωματώνονται απρόσκοπτα και θα μας βοηθήσουν να επιτύχουμε μια εκτιμώμενη βελτίωση παραγωγικότητας κατά 25% στις εγκαταστάσεις εκπλήρωσης επόμενης γενιάς. Αυτό μας επιτρέπει να παραδίδουμε πιο αποτελεσματικά για τους πελάτες, ενώ υποστηρίζουμε τους υπαλλήλους που το καθιστούν δυνατό.”
Ακολουθήστε την πορεία του πακέτου μέσα από τα μάτια των εννέα ρομπότ που υποστηρίζουν την επόμενη γενιά εκπλήρωσης πακέτων στην Amazon. Το Sequoia, για παράδειγμα, χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη, ρομποτική και συστήματα υπολογιστικής όρασης για να ενοποιήσει το απόθεμα και να απελευθερώσει χώρο αποθήκευσης στο χώρο, διευκολύνοντας τις ταχύτερες συναλλαγές παραγγελιών κοντά στους πελάτες. Το Hercules και το Titan είναι μονάδες οδήγησης που φέρνουν αντικείμενα από διάφορες περιοχές του κέντρου εκπλήρωσης στους υπαλλήλους που επιλέγουν αντικείμενα για παραγγελίες πελατών πριν αυτά συσκευαστούν.
Καινοτομίες στην τεχνολογία αφής και τεχνητής νοημοσύνης
Το Vulcan, το πρώτο ρομπότ της Amazon με αίσθηση αφής, αντιπροσωπεύει ένα θεμελιώδες άλμα προς τα εμπρός στη ρομποτική. Λειτουργώντας δίπλα στους υπαλλήλους, το ρομπότ μπορεί να επιλέξει και να σταματήσει αντικείμενα στα υψηλότερα και χαμηλότερα επίπεδα των αποθεμάτων, δημιουργώντας μια πιο ασφαλή και ευκολότερη δουλειά για τους εργαζόμενους, ενώ μετακινεί παραγγελίες πιο αποτελεσματικά. Το Vulcan χρησιμοποιεί εργαλεία στο τέλος του βραχίονα για να χειρίζεται αντικείμενα μέσα στα αποθέματα, γνωρίζοντας πότε κάνει επαφή και πόση δύναμη εφαρμόζει, αποφεύγοντας τυχόν ζημιές.
Το Sparrow είναι ένα άλλο ρομποτικό σύστημα που υποστηρίζει τους υπαλλήλους που συγκεντρώνουν αντικείμενα για παραγγελίες πελατών. Αυτός ο ρομποτικός βραχίονας μετακινεί μεμονωμένα αντικείμενα από δοχεία σε συγκεκριμένες σακούλες για να σταλούν στους υπαλλήλους πριν συσκευαστούν. Χρησιμοποιεί υπολογιστική όραση και τεχνητή νοημοσύνη για να αναγνωρίσει το σωστό αντικείμενο και να το προσθέσει στη σακούλα.
Αυτοματοποιημένη συσκευασία και ποιοτικός έλεγχος
Αφού επιλεγούν όλα τα αντικείμενα για μια παραγγελία πελάτη, η Amazon χρησιμοποιεί μια ποικιλία συστημάτων καινοτομίας συσκευασίας για να συσκευάσει παραγγελίες με γνώμονα τη βιωσιμότητα. Αυτή η μηχανή, που αρχικά δημιουργούσε πλαστικές σακούλες, έχει αναπροσαρμοστεί για να δημιουργεί σακούλες από χαρτί που ταιριάζουν ακριβώς στις διαστάσεις της παραγγελίας. Χρησιμοποιεί αισθητήρες για να μετρήσει τις διαστάσεις της παραγγελίας και στη συνέχεια δημιουργεί μια προστατευτική σακούλα από ανθεκτικό, ανθεκτικό στις καιρικές συνθήκες χαρτί, χρησιμοποιώντας τεχνολογία σφράγισης με θερμότητα.
Το Robin και το Cardinal είναι ρομποτικοί βραχίονες που αναλαμβάνουν το έργο της ταξινόμησης των πακέτων πριν μεταφερθούν στο εξωτερικό αποβάθρα για το επόμενο στάδιο του ταξιδιού τους προς την πόρτα του πελάτη. Το Robin αρπάζει πακέτα από ταινίες μεταφοράς και τα τοποθετεί σε μονάδες οδήγησης ρομπότ για να μετακινηθούν στο επόμενο μέρος της εγκατάστασης. Το Cardinal, από την άλλη, χρησιμοποιεί προηγμένη τεχνητή νοημοσύνη και υπολογιστική όραση για να επιλέξει γρήγορα ένα πακέτο από μια στοίβα, να το σηκώσει με αναρρόφηση αέρα, να διαβάσει την ετικέτα και να το τοποθετήσει με ακρίβεια στο κατάλληλο καρότσι.
Πλήρως αυτόνομα ρομπότ για βελτιστοποιημένη λειτουργία
Το Proteus είναι το πρώτο πλήρως αυτόνομο κινητό ρομπότ της Amazon, που σημαίνει ότι μπορεί να περιηγηθεί ελεύθερα σε έναν χώρο χρησιμοποιώντας αισθητήρες για να ανιχνεύει και να αποφεύγει αντικείμενα μπροστά του. Άλλα κινητά ρομπότ, όπως το Titan και το Hercules, περιορίζονται σε περιοχές όπου μόνο εξουσιοδοτημένοι ειδικοί ρομποτικής μπορούν να εισέλθουν και διαβάζουν γραμμωτούς κώδικες που είναι κολλημένοι στο δάπεδο ως συντεταγμένες πλοήγησης. Το Proteus συνεργάζεται με το Cardinal – έναν ρομποτικό βραχίονα που φορτώνει πακέτα σε καρότσια – για να μετακινήσει αυτά τα καρότσια από την περιοχή εξωτερικής αποβάθρας του κέντρου εκπλήρωσης στη φόρτωση, όπου τα πακέτα φορτώνονται σε φορτηγά.
Συμπεράσματα και μελλοντικές προοπτικές
Η Amazon συνεχίζει να επενδύει σε ρομποτική και τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης για να βελτιώσει την αποδοτικότητα και την παραγωγικότητα των κέντρων εκπλήρωσής της. Αυτές οι καινοτομίες όχι μόνο ενισχύουν την ταχύτητα και την ακρίβεια της παράδοσης, αλλά και δημιουργούν ένα ασφαλέστερο και πιο υποστηρικτικό περιβάλλον για τους υπαλλήλους της. Με τη συνεχή ανάπτυξη και εφαρμογή αυτών των τεχνολογιών, η Amazon προσβλέπει σε ένα μέλλον όπου η τεχνολογία και οι άνθρωποι συνεργάζονται αρμονικά για την επίτευξη των υψηλότερων επιπέδων εξυπηρέτησης πελατών.













