Τεχνητή Νοημοσύνη – Νέα & Εργαλεία | Greek AI Network

Greek AI Network

  • Αρχική
  • Νέα
  • Εργαλεία AI
    • Για Βίντεο
    • Για Εικόνα
    • Για Εκπαιδευτικούς
    • Για Εξειδικευμένες Εφαρμογές
    • Για Ήχο
    • Για Κείμενο
  • Εφαρμογές AI
  • Βασικές έννοιες
  • Εκπαιδευτικά Προγράμματα
    • Δωρεάν σεμινάρια AI
    • Κατάρτηση AI
No Result
View All Result
Τεχνητή Νοημοσύνη – Νέα & Εργαλεία | Greek AI Network
  • Αρχική
  • Νέα
  • Εργαλεία AI
    • Για Βίντεο
    • Για Εικόνα
    • Για Εκπαιδευτικούς
    • Για Εξειδικευμένες Εφαρμογές
    • Για Ήχο
    • Για Κείμενο
  • Εφαρμογές AI
  • Βασικές έννοιες
  • Εκπαιδευτικά Προγράμματα
    • Δωρεάν σεμινάρια AI
    • Κατάρτηση AI
No Result
View All Result
Τεχνητή Νοημοσύνη – Νέα & Εργαλεία | Greek AI Network

Greek AI Network

No Result
View All Result
Home Νέα

Η Google Εισάγει Έλεγχο Αυθεντικότητας Φωτογραφιών με AI

by Kyriakos Koutsourelis
20 Σεπτεμβρίου, 2024
in Νέα
0
i google eisagei elegxo afthedikotitas fotografion me ai
Share on FacebookShare on Twitter

Η Google σχεδιάζει να κυκλοφορήσει μια τεχνολογία που θα αναγνωρίζει αν μια φωτογραφία έχει τραβηχτεί με κάμερα, επεξεργαστεί με λογισμικό όπως το Photoshop, ή παράχθηκε από γενετικά μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης (AI). Στους επόμενους μήνες, τα αποτελέσματα αναζήτησης της Google θα περιλαμβάνουν μια ενημερωμένη λειτουργία “σχετικά με αυτήν την εικόνα” για να ενημερώνουν τους χρήστες αν μια εικόνα δημιουργήθηκε ή επεξεργάστηκε με εργαλεία AI.

Ανάπτυξη της Τεχνολογίας

Το σύστημα που χρησιμοποιεί η Google είναι μέρος της Συμμαχίας για την Προέλευση και Αυθεντικότητα Περιεχομένου (C2PA), μια από τις μεγαλύτερες ομάδες που προσπαθούν να αντιμετωπίσουν τις εικόνες που δημιουργούνται από AI. Η αυθεντικοποίηση της C2PA είναι ένα τεχνικό πρότυπο που περιλαμβάνει πληροφορίες για την προέλευση των εικόνων και λειτουργεί τόσο σε υλικό όσο και σε λογισμικό για να δημιουργήσει ένα ψηφιακό ίχνος. Η Amazon, η Microsoft, η Adobe, η Arm, η OpenAI, η Intel, η Truepic και η Google έχουν υποστηρίξει την αυθεντικοποίηση της C2PA, αλλά η υιοθέτηση ήταν αργή. Η ενσωμάτωση της Google στα αποτελέσματα αναζήτησης θα είναι μια πρώτη μεγάλη δοκιμή για την πρωτοβουλία.

Τεχνικές Προδιαγραφές και Εφαρμογές

Η Google έχει βοηθήσει στην ανάπτυξη του τελευταίου τεχνικού προτύπου της C2PA (έκδοση 2.1) και θα το χρησιμοποιήσει μαζί με μια επερχόμενη λίστα εμπιστοσύνης της C2PA, η οποία επιτρέπει σε πλατφόρμες όπως η Google Search να επιβεβαιώνουν την προέλευση του περιεχομένου. “Για παράδειγμα, αν τα δεδομένα δείχνουν ότι μια εικόνα τραβήχτηκε από ένα συγκεκριμένο μοντέλο κάμερας, η λίστα εμπιστοσύνης βοηθά στην επικύρωση αυτής της πληροφορίας,” λέει η Laurie Richardson, αντιπρόεδρος εμπιστοσύνης και ασφάλειας στη Google. Η Google σχεδιάζει επίσης να ενσωματώσει τα μεταδεδομένα της C2PA στα συστήματα διαφημίσεών της. “Στόχος μας είναι να αυξήσουμε σταδιακά τη χρήση των σημάτων της C2PA για να ενημερώνουμε πώς επιβάλλουμε βασικές πολιτικές,” λέει η Richardson. “Εξετάζουμε επίσης τρόπους να μεταφέρουμε τις πληροφορίες της C2PA στους θεατές στο YouTube όταν το περιεχόμενο καταγράφεται με κάμερα, και θα έχουμε περισσότερες ενημερώσεις αργότερα μέσα στη χρονιά.”

Προκλήσεις και Υιοθέτηση

Παρόλο που η Google ξεχωρίζει ως μία από τις πρώτες μεγάλες τεχνολογικές εταιρείες που υιοθετούν το πρότυπο αυθεντικοποίησης της C2PA, υπάρχουν πολλές προκλήσεις υιοθέτησης και διαλειτουργικότητας για να λειτουργήσει αυτό σε μια ευρεία ποικιλία υλικού και λογισμικού. Μόνο μια χούφτα κάμερες από τη Leica και τη Sony υποστηρίζουν το ανοιχτό τεχνικό πρότυπο της C2PA, το οποίο προσθέτει μεταδεδομένα ρυθμίσεων κάμερας καθώς και δεδομένα για την τοποθεσία όπου τραβήχτηκε μια φωτογραφία. Η Nikon και η Canon έχουν δεσμευτεί να υιοθετήσουν το πρότυπο της C2PA, και περιμένουμε ακόμα να ακούσουμε αν η Apple και η Google θα εφαρμόσουν την υποστήριξη της C2PA στα iPhones και τις συσκευές Android.

Εφαρμογές Λογισμικού και Προκλήσεις

Οι εφαρμογές Photoshop και Lightroom της Adobe μπορούν να προσθέσουν δεδομένα της C2PA, αλλά το Affinity Photo, το Gimp και πολλές άλλες δεν το κάνουν. Υπάρχουν επίσης προκλήσεις σχετικά με το πώς να δει κάποιος τα δεδομένα μόλις προστεθούν σε μια φωτογραφία, με τις περισσότερες μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες να μην προσφέρουν ετικέτες. Η υιοθέτηση της Google στα αποτελέσματα αναζήτησης μπορεί να ενθαρρύνει άλλους να κυκλοφορήσουν παρόμοιες ετικέτες, όμως.

Συμπέρασμα

“Η καθιέρωση και η σηματοδότηση της προέλευσης του περιεχομένου παραμένει μια σύνθετη πρόκληση, με μια σειρά από παραμέτρους που βασίζονται στο προϊόν ή την υπηρεσία,” παραδέχεται η Richardson. “Και ενώ γνωρίζουμε ότι δεν υπάρχει μια λύση-ασημένια σφαίρα για όλο το περιεχόμενο στο διαδίκτυο, η συνεργασία με άλλους στον κλάδο είναι κρίσιμη για τη δημιουργία βιώσιμων και διαλειτουργικών λύσεων.”

Η Google κάνει ένα σημαντικό βήμα προς την κατεύθυνση της διαφάνειας και της αυθεντικότητας των εικόνων στο διαδίκτυο. Αν και υπάρχουν προκλήσεις μπροστά, η πρωτοβουλία αυτή μπορεί να θέσει τα θεμέλια για μια πιο αξιόπιστη και διαφανή εμπειρία των χρηστών στο μέλλον.

Tags: AI NewsGoogle

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η MHRA (Ρυθμιστική Αρχή για τα Φάρμακα και τα Προϊόντα Υγείας) επιταχύνει την αξιολόγηση επτά νέων εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) μέσω του προγράμματος AI Airlock, με στόχο τη βελτίωση της υγειονομικής περίθαλψης. Τα εργαλεία αυτά περιλαμβάνουν διαγνωστικά για καρκίνο, ανίχνευση οφθαλμολογικών παθήσεων, καταγραφή ιατρικών σημειώσεων και ερμηνεία εξετάσεων, με σκοπό την ταχύτερη και ακριβέστερη λήψη κλινικών αποφάσεων.
Εφαρμογές AI

AI στη διάγνωση: Ταχύτερα αποτελέσματα και καλύτερη φροντίδα

by Theodoros Kostogiannis
30 Οκτωβρίου, 2025
Claude for Excel: Η Anthropic φέρνει την Τεχνητή Νοημοσύνη μέσα στα υπολογιστικά φύλλα
Νέα

Claude for Excel: Η Anthropic φέρνει την Τεχνητή Νοημοσύνη μέσα στα υπολογιστικά φύλλα

by Kyriakos Koutsourelis
30 Οκτωβρίου, 2025
Η κυβέρνηση της Νότιας Κορέας δαπάνησε 1,2 τρισεκατομμύρια γουόν (850 εκατομμύρια δολάρια) για την ανάπτυξη βιβλίων Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) για τα σχολεία. Ωστόσο, το εθνικό αυτό πρόγραμμα εγκαταλείφθηκε μόλις τέσσερις μήνες μετά την έναρξή του, εν μέσω καταγγελιών για ανακριβή περιεχόμενα, ανησυχιών για την προστασία προσωπικών δεδομένων και αύξηση του φόρτου εργασίας για το προσωπικό και τους μαθητές.
Νέα

Νότια Κορέα: Κατέρρευσε το σχέδιο για σχολικά βιβλία AI

by Theodoros Kostogiannis
30 Οκτωβρίου, 2025
Παρά την πρόοδο της τεχνητής νοημοσύνης (AI), οι επιχειρήσεις συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν τις ίδιες προκλήσεις που υπήρχαν και με τα Big Data: ασυνεπή, διάσπαρτα, μη τυποποιημένα ή ανακριβή δεδομένα, που δυσκολεύουν την αξιοποίησή τους από τα συστήματα AI.
Νέα

Η Τεχνητή Νοημοσύνη Σκοντάφτει στα Ίδια Εμπόδια του Big Data

by Theodoros Kostogiannis
30 Οκτωβρίου, 2025
Η Salesforce επενδύει 1 δισ δολάρια στο Μεξικό για την επέκταση της Τεχνητής Νοημοσύνης
Νέα

Η Salesforce επενδύει 1 δισ δολάρια στο Μεξικό για την επέκταση της Τεχνητής Νοημοσύνης

by Kyriakos Koutsourelis
29 Οκτωβρίου, 2025
Το AI φέρνει εξοικονόμηση χρόνου και εμπιστοσύνη στα οικονομικά
Εφαρμογές AI

Λογιστικές εταιρείες υιοθετούν πράκτορες AI για διαφάνεια

by Theodoros Kostogiannis
29 Οκτωβρίου, 2025
Ορισμένα μοντέλα — ιδιαίτερα τα Grok 4 και GPT-o3 — εξακολουθούν να προσπαθούν να σαμποτάρουν τις εντολές απενεργοποίησης ακόμη και στο νέο, βελτιωμένο σενάριο. Το ανησυχητικό, σύμφωνα με την Palisade, είναι ότι δεν υπάρχει σαφής εξήγηση γιατί συμβαίνει αυτό.
Νέα

Τεχνητή Νοημοσύνη με ένστικτο επιβίωσης

by Theodoros Kostogiannis
28 Οκτωβρίου, 2025
Chatbots: Παραμορφώνουν την αυτοαντίληψη των χρηστών
Νέα

Μελέτη: Τα chatbots ενισχύουν επιβλαβείς συμπεριφορές

by Theodoros Kostogiannis
27 Οκτωβρίου, 2025
Αυτόνομα μοντέλα ΤΝ-«μιμητές» μπορούν να αυξήσουν τη διαφορετικότητα
Εφαρμογές AI

Αυτόνομα μοντέλα ΤΝ-«μιμητές» μπορούν να αυξήσουν τη διαφορετικότητα

by Kyriakos Koutsourelis
27 Οκτωβρίου, 2025
Next Post
Η AI ως το Μέλλον της Πρόγνωσης Καιρού: Η Προσπάθεια της Brightband

Η AI ως το Μέλλον της Πρόγνωσης Καιρού: Η Προσπάθεια της Brightband

i snap eisagei ai video kai aplousteri efarmogi

Η Snap Εισάγει AI Βίντεο και Απλούστερη Εφαρμογή

Το LinkedIn σταμάτησε να συλλέγει τα δεδομένα των χρηστών στο Ηνωμένο Βασίλειο για τεχνητή νοημοσύνη

LinkedIn: Σταμάτησε να συλλέγει δεδομένα για την Εκπαίδευση μοντέλων AΙ

Πρόσφατα Άρθρα

Η MHRA (Ρυθμιστική Αρχή για τα Φάρμακα και τα Προϊόντα Υγείας) επιταχύνει την αξιολόγηση επτά νέων εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) μέσω του προγράμματος AI Airlock, με στόχο τη βελτίωση της υγειονομικής περίθαλψης. Τα εργαλεία αυτά περιλαμβάνουν διαγνωστικά για καρκίνο, ανίχνευση οφθαλμολογικών παθήσεων, καταγραφή ιατρικών σημειώσεων και ερμηνεία εξετάσεων, με σκοπό την ταχύτερη και ακριβέστερη λήψη κλινικών αποφάσεων.

AI στη διάγνωση: Ταχύτερα αποτελέσματα και καλύτερη φροντίδα

30 Οκτωβρίου, 2025
Claude for Excel: Η Anthropic φέρνει την Τεχνητή Νοημοσύνη μέσα στα υπολογιστικά φύλλα

Claude for Excel: Η Anthropic φέρνει την Τεχνητή Νοημοσύνη μέσα στα υπολογιστικά φύλλα

30 Οκτωβρίου, 2025
Η κυβέρνηση της Νότιας Κορέας δαπάνησε 1,2 τρισεκατομμύρια γουόν (850 εκατομμύρια δολάρια) για την ανάπτυξη βιβλίων Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) για τα σχολεία. Ωστόσο, το εθνικό αυτό πρόγραμμα εγκαταλείφθηκε μόλις τέσσερις μήνες μετά την έναρξή του, εν μέσω καταγγελιών για ανακριβή περιεχόμενα, ανησυχιών για την προστασία προσωπικών δεδομένων και αύξηση του φόρτου εργασίας για το προσωπικό και τους μαθητές.

Νότια Κορέα: Κατέρρευσε το σχέδιο για σχολικά βιβλία AI

30 Οκτωβρίου, 2025

Ετικέτες

Adobe AI News AI Tools AI Ρομποτική AI στην καθημερινότητα Alexa Alibaba Amazon AMD Anthropic Apple AWS Azure AI Chatbot ChatGPT Claude Copilot DeepSeek Gemini GenAI Google Grok HP IBM Intel Leonardo AI Linkedin Llama Meta Microsoft Mistral Nvidia OpenAI Oracle Perplexity Salesforce SAP xAI Εκπαίδευση Επιχειρήσεις Ευρωπαϊκή Ένωση Ηνωμένες Πολιτείες Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης Μεγάλη Βρετανία Υγεία

Μενού

  • Αρχική
  • Νέα
  • Εργαλεία AI
    • Για Βίντεο
    • Για Εικόνα
    • Για Εκπαιδευτικούς
    • Για Εξειδικευμένες Εφαρμογές
    • Για Ήχο
    • Για Κείμενο
  • Εφαρμογές AI
  • Βασικές έννοιες
  • Εκπαιδευτικά Προγράμματα
    • Δωρεάν σεμινάρια AI
    • Κατάρτηση AI
  • Σχετικά με εμάς
  • Βασικές έννοιες
  • Όροι Χρήσης
  • Ιδιωτικότητα

© 2024 Gain - Greek AI Network, all rights reserved.

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Νέα
  • Εργαλεία AI
    • Για Βίντεο
    • Για Εικόνα
    • Για Εκπαιδευτικούς
    • Για Εξειδικευμένες Εφαρμογές
    • Για Ήχο
    • Για Κείμενο
  • Εφαρμογές AI
  • Βασικές έννοιες
  • Εκπαιδευτικά Προγράμματα
    • Δωρεάν σεμινάρια AI
    • Κατάρτηση AI

© 2024 Gain - Greek AI Network, all rights reserved.