Τεχνητή Νοημοσύνη – Νέα & Εργαλεία | Greek AI Network

Greek AI Network

  • Αρχική
  • Νέα
  • Εργαλεία AI
    • Για Βίντεο
    • Για Εικόνα
    • Για Εκπαιδευτικούς
    • Για Εξειδικευμένες Εφαρμογές
    • Για Ήχο
    • Για Κείμενο
  • Εφαρμογές AI
  • Βασικές έννοιες
  • Εκπαιδευτικά Προγράμματα
    • Δωρεάν σεμινάρια AI
    • Κατάρτηση AI
No Result
View All Result
Τεχνητή Νοημοσύνη – Νέα & Εργαλεία | Greek AI Network
  • Αρχική
  • Νέα
  • Εργαλεία AI
    • Για Βίντεο
    • Για Εικόνα
    • Για Εκπαιδευτικούς
    • Για Εξειδικευμένες Εφαρμογές
    • Για Ήχο
    • Για Κείμενο
  • Εφαρμογές AI
  • Βασικές έννοιες
  • Εκπαιδευτικά Προγράμματα
    • Δωρεάν σεμινάρια AI
    • Κατάρτηση AI
No Result
View All Result
Τεχνητή Νοημοσύνη – Νέα & Εργαλεία | Greek AI Network

Greek AI Network

No Result
View All Result
Home Νέα

IBM και Nedgia συνεργάζονται για την επανάσταση στην εξυπηρέτηση

by Kyriakos Koutsourelis
21 Ιουλίου, 2025
in Νέα
0
IBM και Nedgia συνεργάζονται για την επανάσταση στην εξυπηρέτηση
Share on FacebookShare on Twitter

Η Nedgia Αναδιαμορφώνει την Εξυπηρέτηση Πελατών με Καινοτόμο Λύση Εικονικού Πράκτορα Τεχνητής Νοημοσύνης σε Συνεργασία με την IBM Consulting

Η Nedgia, ο διανομέας φυσικού αερίου του Ομίλου Naturgy, έχει φέρει επανάσταση στο μοντέλο εξυπηρέτησης πελατών της μέσω ενός πρωτοποριακού έργου ψηφιακής εξέλιξης που αξιοποιεί γεννητικούς πράκτορες τεχνητής νοημοσύνης. Η IBM Consulting σχεδίασε και υλοποίησε το έργο, δημιουργώντας ένα καινοτόμο κέντρο επικοινωνίας υποστηριζόμενο από εικονικούς πράκτορες. Αυτή η λύση, μια πρωτοποριακή εφαρμογή της γεννητικής τεχνητής νοημοσύνης, ενισχύει την εξυπηρέτηση πελατών ενσωματώνοντας ευφυείς εικονικούς πράκτορες στα τυπικά τηλεφωνικά και ψηφιακά κανάλια εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας. Αυτό επιτρέπει στην εταιρεία να αναπαράγει και να κλιμακώνει περιπτώσεις χρήσης αυτοματισμού, βελτιώνοντας την εξυπηρέτηση επιτρέποντας στους πράκτορες τεχνητής νοημοσύνης να επιλύουν επιτυχώς τις περισσότερες αλληλεπιδράσεις.

Ενσωμάτωση Αυτοματισμού για Βελτιωμένη Εξυπηρέτηση Πελατών

Η διαδικασία αυτοματισμού θα περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, υπηρεσίες όπως η διαχείριση ραντεβού για περιοδικές επιθεωρήσεις, πρόσβαση σε πληροφορίες ανάγνωσης μετρητών και, στο μέλλον, η δυνατότητα τροποποίησης δεδομένων σημείων παροχής. Όλες αυτές οι εξελίξεις θα επιτρέψουν στους πελάτες να διαχειρίζονται αυτόματα τα ραντεβού τους, να απολαμβάνουν μια απρόσκοπτη εμπειρία και να μειώνουν σημαντικά τους χρόνους αναμονής και επίλυσης περιστατικών. Το σύστημα πράκτορα τεχνητής νοημοσύνης είναι ικανό να κατανοεί και να διαχειρίζεται σύνθετα αιτήματα, κατευθύνοντας τις συνομιλίες σε εξειδικευμένους εικονικούς πράκτορες ανάλογα με το θέμα, για να διασφαλίσει πιο φυσικές και αποτελεσματικές αλληλεπιδράσεις. Αυτοί οι εικονικοί πράκτορες θα ενισχύσουν το υπάρχον ανθρώπινο σύστημα υποστήριξης που συνεχίζει να παρέχει η Nedgia.

Καινοτομία στην Εξυπηρέτηση Πελατών και Ρόλος στην Ενεργειακή Μετάβαση

Αυτό το νέο μοντέλο εξυπηρέτησης σηματοδοτεί ένα σημείο καμπής στον τρόπο με τον οποίο η Nedgia αλληλεπιδρά με τους πελάτες της. Μέσω αυτού του έργου, προσφέρονται ταχύτερες, πιο ακριβείς και εξατομικευμένες απαντήσεις, που οδηγούν σε βελτιωμένη εμπειρία πελάτη. Η εταιρεία επιβεβαιώνει επίσης τη δέσμευσή της στην καινοτομία ως μέσο συνέχισης της προσθήκης αξίας στον ενεργειακό τομέα, παίζοντας πρωταγωνιστικό ρόλο στη μετάβαση μέσω της προώθησης των πράσινων αερίων. Η περίπτωση της Nedgia αποτελεί παράδειγμα της αξίας που φέρνει η IBM Consulting στις διαδικασίες ψηφιακού μετασχηματισμού, συνδυάζοντας εμπειρία στον κλάδο, τεχνολογική γνώση και μια μεθοδολογία επικεντρωμένη στον πελάτη. Η επιτυχία της Nedgia υπογραμμίζει το τεράστιο δυναμικό που έχουν οι πράκτορες τεχνητής νοημοσύνης, όταν σχεδιάζονται και υλοποιούνται σωστά, στην εξυπηρέτηση πελατών.

Ενσωμάτωση Προηγμένων Πλατφορμών για Βέλτιστη Εμπειρία Πελάτη

Στον πυρήνα αυτής της μεταμόρφωσης, η Nedgia ενσωματώνει κορυφαίες πλατφόρμες που συνδυάζουν μεγάλα γλωσσικά μοντέλα με λύσεις κέντρων επικοινωνίας βασισμένες στο cloud. Η εταιρεία έχει εφαρμόσει αυτή την ενσωμάτωση σταδιακά, διασφαλίζοντας τη συμβατότητα με τα υπάρχοντα συστήματα της Nedgia και επιτρέποντας ένα μοντέλο που αξιοποιεί την προηγμένη τεχνολογία χωρίς να απαιτούνται μεγάλες δομικές αλλαγές ή πολύπλοκες επενδύσεις. Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά συστήματα τεχνητής νοημοσύνης που απαιτούν συνεχή επίβλεψη, αυτοί οι πράκτορες λειτουργούν ανεξάρτητα: αποφασίζουν ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσουν, πότε και πώς. Μαθαίνουν και προσαρμόζονται συνεχώς καθώς εργάζονται, βελτιώνοντας την απόδοσή τους για την επίτευξη συγκεκριμένων στόχων και τη βελτιστοποίηση των αλληλεπιδράσεων.

Προσωποποιημένη Εξυπηρέτηση με Ανίχνευση Συναισθημάτων

Οι εικονικοί πράκτορες επιτρέπουν επίσης ένα σημαντικό ποιοτικό άλμα διατηρώντας μη-καθοριστικές συνομιλίες, κατανοώντας το πλαίσιο και διαχειριζόμενοι πολλαπλά θέματα σε πραγματικό χρόνο. Παρέχουν μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία πελάτη ανιχνεύοντας συναισθήματα και προσαρμόζοντας τις απαντήσεις, τον τόνο και τη γλώσσα τους αναλόγως. Αυτή η συνδυασμένη ποσοτική και ποιοτική πρόοδος μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της ποιότητας της εξυπηρέτησης, στην αύξηση της ικανότητας εξυπηρέτησης πελατών και στην ενίσχυση της συνολικής ικανοποίησης των πελατών. Με αυτή τη μεταμόρφωση, η Nedgia τοποθετείται στην αιχμή της καινοτομίας στην εξυπηρέτηση πελατών, ενισχύοντας τη δέσμευσή της στην επιχειρησιακή αριστεία και την ικανοποίηση των χρηστών.

Συμπέρασμα: Η Nedgia στην Πρωτοπορία της Καινοτομίας στην Εξυπηρέτηση Πελατών

Η Nedgia, ως κορυφαία εταιρεία διανομής φυσικού αερίου στην Ισπανία, με περισσότερα από 5,5 εκατομμύρια σημεία παροχής, αναδεικνύεται ως πρωτοπόρος στην καινοτομία στην εξυπηρέτηση πελατών. Με την υλοποίηση αυτής της πρωτοποριακής λύσης εικονικού πράκτορα τεχνητής νοημοσύνης, η εταιρεία ενισχύει την ικανότητά της να παρέχει άριστες υπηρεσίες, μειώνοντας τους χρόνους αναμονής και βελτιώνοντας την εμπειρία των πελατών. Η συνεργασία με την IBM Consulting υπογραμμίζει τη δέσμευση της Nedgia στην καινοτομία και την τεχνολογική πρόοδο, καθιστώντας την ηγέτιδα δύναμη στην ενεργειακή μετάβαση και την εξυπηρέτηση πελατών.

Tags: AI NewsIBM

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Το Gemini 3 θα λανσαριστεί επίσης στη μηχανή αναζήτησης της Google από την πρώτη μέρα. Θα έχεις την επιλογή να ενεργοποιήσεις το Gemini 3 Pro σε “AI Mode”, όπου η Google λέει ότι θα παρέχει πιο χρήσιμες πληροφορίες για ένα ερώτημα.
Νέα

Νέο Gemini 3: Το ισχυρότερο AI της Google ως τώρα

by Theodoros Kostogiannis
20 Νοεμβρίου, 2025
AWS Fastnet υποθαλάσσιο καλώδιο υψηλής χωρητικότητας
Εφαρμογές AI

AWS Fastnet υποθαλάσσιο καλώδιο υψηλής χωρητικότητας

by Kyriakos Koutsourelis
20 Νοεμβρίου, 2025
Η Anthropic αποκαλύπτει την πρώτη κυβερνοκατασκοπεία από AI.
Νέα

Anthropic: Το AI που διέπραξε κυβερνοεπίθεση χωρίς ανθρώπους

by Theodoros Kostogiannis
20 Νοεμβρίου, 2025
5 Καινοτομίες της Amazon που Ενισχύουν την Εμπειρία των Οδηγών Παράδοσης
Νέα

5 Καινοτομίες της Amazon που Ενισχύουν την Εμπειρία των Οδηγών Παράδοσης

by Kyriakos Koutsourelis
20 Νοεμβρίου, 2025
Η Intuit υπέγραψε πολυετή συμφωνία άνω των $100 εκατ. με την OpenAI για να ενσωματώσει εφαρμογές όπως TurboTax, QuickBooks, Credit Karma και Mailchimp στο ChatGPT. Οι χρήστες θα μπορούν να ολοκληρώνουν οικονομικές εργασίες, να λαμβάνουν εξατομικευμένες απαντήσεις και να αξιοποιούν τα δεδομένα τους με ασφάλεια, εντός της πλατφόρμας.
Νέα

Συνεργασία Intuit–OpenAI: Οι εφαρμογές της στο ChatGPT

by Theodoros Kostogiannis
19 Νοεμβρίου, 2025
μελέτη από ερευνητές του Πανεπιστημίου Cornell αποκαλύπτει ότι η εγκυκλοπαίδεια Grokipedia, που υποστηρίζεται από τεχνητή νοημοσύνη και δημιουργήθηκε από τον Elon Musk, αποτελεί σε μεγάλο βαθμό αντιγραφή της Wikipedia και περιλαμβάνει αναφορές σε αναξιόπιστες πηγές
Νέα

Η Τεχνητή Νοημοσύνη Απειλεί τη Wikipedia

by Theodoros Kostogiannis
19 Νοεμβρίου, 2025
Microsoft 365 Copilot: Επεκτείνεται η επεξεργασία δεδομένων εντός της χώρας για 15 χώρες
Νέα

Microsoft 365 Copilot: Επεκτείνεται η επεξεργασία δεδομένων εντός της χώρας για 15 χώρες

by Kyriakos Koutsourelis
18 Νοεμβρίου, 2025
Το DeepMind της Google προβλέπει τους κυκλώνες με ακρίβεια
Εφαρμογές AI

Το DeepMind της Google προβλέπει τους κυκλώνες με ακρίβεια

by Theodoros Kostogiannis
18 Νοεμβρίου, 2025
Χρησιμοποίησε την Τεχνητή Νοημοσύνη ως τον Προσωπικό σου Καθηγητή
Εφαρμογές AI

Η Τεχνητή νοημοσύνη προσωπικός καθηγητής

by Kyriakos Koutsourelis
18 Νοεμβρίου, 2025
Next Post
Ο γαλλικός εργαστηριακός οργανισμός τεχνητής νοημοσύνης Mistral παρουσίασε την Πέμπτη μια σειρά από νέες δυνατότητες για το chatbot Le Chat, που το φέρνουν πιο κοντά στις δυνατότητες ανταγωνιστών όπως η OpenAI και η Google. Η αναβάθμιση περιλαμβάνει τη λειτουργία "deep research" (βαθιάς έρευνας), εγγενή πολυγλωσσική λογική και προηγμένη επεξεργασία εικόνας.

Το Le Chat αποκτά παραγωγικά εργαλεία για επιχειρήσεις

Η Cursor, η startup πίσω από το αυτόνομο IDE με AI, εξαγόρασε την Koala, μια μικρότερη startup CRM με τεχνητή νοημοσύνη, ώστε να ενισχύσει την επιχειρηματική της κατεύθυνση και να ανταγωνιστεί το GitHub Copilot της Microsoft. Η εξαγορά αφορά κυρίως την απόκτηση ταλέντου από την Koala και όχι το προϊόν της, το οποίο κλείνει τον Σεπτέμβριο.

Η Koala κλείνει, η Cursor απορροφά το ταλέντο της

Η Windsurf εξαγοράστηκε από την Cognition μετά την αποχώρηση βασικών στελεχών προς την Google DeepMind. Ο προσωρινός CEO Jeff Wang περιέγραψε ζοφερό κλίμα στην εταιρεία, αλλά τόνισε ότι διατήρησαν την τεχνολογία και το ταλέντο τους, οδηγώντας τελικά σε συμφωνία με την Cognition.

Ο CEO της Windsurf μιλά για την κρίση πριν τη συμφωνία

Πρόσφατα Άρθρα

Το Gemini 3 θα λανσαριστεί επίσης στη μηχανή αναζήτησης της Google από την πρώτη μέρα. Θα έχεις την επιλογή να ενεργοποιήσεις το Gemini 3 Pro σε “AI Mode”, όπου η Google λέει ότι θα παρέχει πιο χρήσιμες πληροφορίες για ένα ερώτημα.

Νέο Gemini 3: Το ισχυρότερο AI της Google ως τώρα

20 Νοεμβρίου, 2025
Οι χρήστες επαινούν εφαρμογές όπως η Wellness AI και η Wysa για την παροχή υποστήριξης 24/7, με καθοδηγούμενες συνομιλίες και ασκήσεις ενσυνειδητότητας. Κύρια χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν συνομιλίες με AI για έκφραση σκέψεων, εξατομικευμένους διαλογισμούς, παρακολούθηση διάθεσης και εκμάθηση δεξιοτήτων όπως το CBT και DBT.

Wellness AI

20 Νοεμβρίου, 2025
AWS Fastnet υποθαλάσσιο καλώδιο υψηλής χωρητικότητας

AWS Fastnet υποθαλάσσιο καλώδιο υψηλής χωρητικότητας

20 Νοεμβρίου, 2025

Ετικέτες

Adobe AI News AI Tools AI Ρομποτική AI στην καθημερινότητα Alexa Alibaba Amazon Anthropic Apple AWS Azure AI Chatbot ChatGPT Claude Copilot Deepmind DeepSeek Gemini GenAI Google Grok HP IBM Intel Leonardo AI Linkedin Llama Meta Microsoft Mistral Nvidia OpenAI Oracle Perplexity Salesforce Samsung xAI Εκπαίδευση Επιχειρήσεις Ευρωπαϊκή Ένωση Ηνωμένες Πολιτείες Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης Μεγάλη Βρετανία Υγεία

Μενού

  • Αρχική
  • Νέα
  • Εργαλεία AI
    • Για Βίντεο
    • Για Εικόνα
    • Για Εκπαιδευτικούς
    • Για Εξειδικευμένες Εφαρμογές
    • Για Ήχο
    • Για Κείμενο
  • Εφαρμογές AI
  • Βασικές έννοιες
  • Εκπαιδευτικά Προγράμματα
    • Δωρεάν σεμινάρια AI
    • Κατάρτηση AI
  • Σχετικά με εμάς
  • Βασικές έννοιες
  • Όροι Χρήσης
  • Ιδιωτικότητα

© 2024 Gain - Greek AI Network, all rights reserved.

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Νέα
  • Εργαλεία AI
    • Για Βίντεο
    • Για Εικόνα
    • Για Εκπαιδευτικούς
    • Για Εξειδικευμένες Εφαρμογές
    • Για Ήχο
    • Για Κείμενο
  • Εφαρμογές AI
  • Βασικές έννοιες
  • Εκπαιδευτικά Προγράμματα
    • Δωρεάν σεμινάρια AI
    • Κατάρτηση AI

© 2024 Gain - Greek AI Network, all rights reserved.